فرصة للعمل من المنزل - شركة تطلب مسوقين من المنزل - بدون مقابلة شخصية - فقط سجل وسيصلك التفاصيل كاملة

ربات منزل - عاطل - حديث تخرج - طالب في كلية - بل وطالب في مدرسة - متقاعد - ضباط جيش أو شرطه - موظف فعلي بأي شركة أخرى

بشرط أن لا تقوم بالتسويق وأنت في مقر عملك لأن وقتك وقوانين عملك لاتسمح لك بأن تقوم بالعمل لشركة أخرى بوقت عملك - إلا بموافقة مديرينك وشركتك

سجل بياناتك من خلال الرابط التالي وسيصلك إيميل التأكيد في خلال دقائق وتكون موزع مع الشركة

http://mh-sites-bola.blogspot.com/2012/07/blog-post.html

http://mh-sites-bola.blogspot.com/2012/07/blog-post.html

http://mh-sites-bola.blogspot.com/2012/07/blog-post.html

ريهام سعيد : ما أعرفش أنا بمثل إيه !

محيط - صافيناز محمد


عبرت الإعلامية ريهام سعيد عن استيائها جراء اتهامها بالتصنع وافتعال المشاعر أثناء حديثها عن الحالات الإنسانية خلال برنامجها "صبايا" الذي يذاع على قناة "المحور" الفضائية.

وقالت ريهام في ردها على انتقاد بعض الجماهير لطريقة ملبسها وأداءها : في حد كان بيحكيلي امبارح بيقولي إن مراته قالت له : إنت بتصدق المذيعة اللي بتطلع في صبايا دى مبهرجة ولابسة مش عارف إيه وبتمثل .. وهنا علقت ريهام قائلة: أنا ما أعرفش أنا بمثل إيه.

وأضافت : يعنى يا جماعة مثلاً لو واحدة لابسة شورت وطلعت 50 جنيه وأعطتها لواحد ده معناه إنها وحشة؟ وواحدة تانية لابسة حشمة جداً وصوتها أد كده وبتزعق وتغتاب! .. عايزين نبص للجوهر أكتر من المظهر بكتير .. وعايزين نبص لحاجات لها قيمة بجد .. والله العظيم إحنا بنضيع وقت وفلوس كتير أوى على حاجات مالهاش معنى ومش هتفيدنا أبداً ولا دنيا ولا آخرة ..

واختتم ريهام حديثها في هذه الجزئية بتسليط الضوء على مدى السعادة التي يشعر بها أي محتاج عند مساعدته وقالت : والله العظيم .. مش قادرة أقولكم أد إيه كمية السعادة والدعاء اللي بتقع على الناس دي وبتخليهم يبتسموا.




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لادراج تعليق :-
اختر " الاسم/عنوان url " من امام خانة التعليق بأسم ثم اكتب اسمك ثم استمرار ثم التعليق وسيتم نشرة مباشرة